LMAO!!! Wanted to share this with yall....

Discussion in 'The Tiger's Den' started by Crystal_lsu, Sep 20, 2006.

  1. Crystal_lsu

    Crystal_lsu Founding Member

    Joined:
    Nov 20, 2003
    Messages:
    869
    Likes Received:
    109
    Damn Mike has a good shot there.....

    [​IMG]

    Kick A** TIGERS!!
     
  2. lsu-i-like

    lsu-i-like Playoff advocate

    Joined:
    Sep 8, 2004
    Messages:
    15,334
    Likes Received:
    7,374
  3. G-LSU

    G-LSU Founding Member

    Joined:
    Dec 28, 2004
    Messages:
    856
    Likes Received:
    44
    :lol: :thumb: :lol:
    :geauxtige :geauxtige
    :geauxtige :geauxtige
     
  4. CajunPunk

    CajunPunk TF's Resident Realist

    Joined:
    Dec 3, 2005
    Messages:
    4,610
    Likes Received:
    291
    Good thing that 'stream' is yellow, otherwise, I would be a little afraid. That must hurt... like on Dumb and Dumber, "I can't! It stings!" hahahaha
     
  5. LSUterrill

    LSUterrill Founding Member

    Joined:
    Feb 5, 2003
    Messages:
    77
    Likes Received:
    4
    Hey, That's great... LOL!!!! I Love It...


    But be very careful.. It may upset certain LSU fans that think that is being very degrading towards Tulane... Then they will say how Ignorant you are... and that you are doing such a horrible job of representing your University with class... LOL!!!!! But if they do say that, laugh and ignore them. Don't worry about it...

    Thanx for sharing that with us....

    i love it.... I HATE TULANE!!!!!!!!

    :helmet: :tigerhead :geauxtige :eek:ldskule: :lsup: LSU! :lol:
     
  6. Crip*TEAM KATT

    Crip*TEAM KATT As Wild As We Wanna Be

    Joined:
    Nov 24, 2003
    Messages:
    9,850
    Likes Received:
    463
    Shouldnt the water in the bucket start off BLUE?


    I always thought Yellow and Blue make GREEN
     
  7. Crystal_lsu

    Crystal_lsu Founding Member

    Joined:
    Nov 20, 2003
    Messages:
    869
    Likes Received:
    109
    The purpose was to be degrading towards Tulane:hihi: and as for anyone who thinks I am ignorant.......I'm Just a Blonde lol....:thumb:

    TULANE SUCKS!!!!! :eek: :D :cuss:
     
  8. Crystal_lsu

    Crystal_lsu Founding Member

    Joined:
    Nov 20, 2003
    Messages:
    869
    Likes Received:
    109
    Watch it very closely....the bottom of the itty bitty wave is blue:grin:
     
  9. deebug

    deebug Founding Member

    Joined:
    Sep 10, 2005
    Messages:
    57
    Likes Received:
    1
    :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
     

Share This Page